Job 28 van 41


Report this listing

Solliciteren



Helpdeskmedewerker IT


Functie

- Je staat in voor (hoofdzakelijk telefonische) ondersteuning op vlak van hard- en software naar alle gebruikers van ons ICT-netwerk.
- Door uw professioneel en klantvriendelijk optreden bent u op informaticavlak steun en toeverlaat van onze medewerkers.
- Je staat o.a. in voor het installeren en upgraden van PC-hard- en software en bent de probleemoplosser voor vragen van de eindgebruikers
- Sterke interesse in werken, installeren & ondersteunen.

Jouw profiel

- Je bent luistervaardig, oplossingsgericht en gebeten door het computervirus.
- Je beschikt over sterke communicatieve en sociale vaardigheden.
- Je hebt een algemene kennis van Windows, VoIP, en de courante bureautica-toepassingen.
- Je bent goed op de hoogte van de functioneringswijze van PC’s, printers, tablets, netwerken, smartphones, wifi, …
- Je beschikt over een eigen wagen en bent bereid die (tegen vergoeding) sporadisch te gebruiken in opdracht van de werkgever.
- Je bent flexibel rond je uurrooster voor uitzonderlijke specifieke en tijdsgebonden opdrachten.
- Je kwaliteiten zijn voor ons belangrijker dan leeftijd, geslacht, geaardheid, handicap, etnische afkomst of nationaliteit.

  • Onderdelen van informatica- of bureautica-uitrusting assembleren of integreren
  • Oude versies van informatica- of bureauticasystemen implementeren (tijdelijke oplossing)
  • De werkpost configureren aan de behoeften van de gebruiker en functietests uitvoeren
  • De gebruiker begeleiden bij het oplossen van problemen of van op afstand de controle nemen over het systeem
  • De opvolggegevens van interventies registreren en de informatie doorgeven aan de betrokken dienst
  • De tussenkomsten bepalen op basis van informatie van de helpdesk, de hotline en informatiedossiers
  • Een hardware- of softwareprobleem vanop afstand diagnosticeren
  • Een netwerk van informatica- of bureauticamateriaal bekabelen
  • De middelen bepalen die nodig zijn om het probleem op te lossen en de oproep indien nodig bijsturen (onderhoud ter plaatse, gespecialiseerde technicus, ...)
  • Defecte componenten of stukken vervangen of herstellen
  • Het materiaal en de uitrusting schoonmaken en instellen
  • Informatica-uitrusting demonteren en de onderdelen sorteren met het oog op hergebruik of recyclage
  • Kosten en herstellingstermijnen inschatten en een kostenraming voor de interventie opmaken

Aanbod

- **Betekenisvol werk:** Je draagt bij aan het verbeteren van de gezondheid en het welzijn van mensen. Je kunt trots zijn op het feit dat je een positieve impact hebt op het leven van anderen.
- **Professionele ontwikkeling:** Wij bieden een stimulerende omgeving waarin je je professioneel kunt ontwikkelen. Er zijn tal van mogelijkheden voor training, vorming en loopbaangroei, zodat je je vaardigheden voortdurend kunt verbeteren en je carrière kunt laten evolueren.
- **Flexibiliteit en balans:** Wij begrijpen het belang van een gezonde balans tussen werk en privéleven. Een 36 uren werkweek met vrije namiddag, 6 adv-dagen, extra legale verlofdagen die meegroeien met jouw anciënniteit, glijdende werkuren en mogelijkheid tot thuiswerk bieden een omgeving die rekening houdt met jouw behoeften.
- **Uitgebreide voordelen:** Naast het salarispakket zijn er diverse extra-legale voordelen, waaronder maaltijdcheques, groepsverzekering, vergoeding van woon/werkverkeer (aan tarief openbaar vervoer), een hospitalisatieverzekering, mogelijkheid tot fietsleasing en verschillende personeelskortingen.
- **Samenwerking en teamgeest**: Er heerst een sterke teamgeest en er zijn regelmatig activiteiten en evenementen om de onderlinge band te versterken.

Solliciteren

Cathy Lindekens
032854299
cathy.lindekens@solidaris.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht